SACD The Doors - INFINITE six discs boxset - 1967-1971/2013 (Psychedelic rock)

destrizz

Miembro habitual
Reacciones
105
Los que quieran un boxset en formato SACD y les guste éste grupo mítico que ni lo piensen, no más de 2500 copias..:)

164€ y ni idea de aduanas, a mi me da igual aunque la pague, amazón más caro y en EU no baja de 350€..:diablillo

http://www.importcds.com/music/2599732/doors-infinite

The-Doors-Infinite-SACD-Box.jpg

The-Doors-Infinite-SACD-Box_b2.jpg

INFORMATION Analogue Productions and Acoustic Sounds bring you The Doors — the band's six Morrison-era albums in a box set Box Sets are limited to 2,500 numbered copies each All titles are remastered from the original sources by Doug Sax and The Doors original engineer Bruce Botnick Booklet included featuring 19 photographs and a 2,700-word essay by The Doors biographer Ben Fong-Torres Esteemed rock journalist and former Rolling Stone editor The Box contains following Records - the doors – same, strange days, l.a. woman, soft parade, waiting for the sun and morrison hotel Informations about each record you will find at our Web-Page

Lei en quadraphonicquad que estas mezclas estan mejor que las de DVDA. aunque me pierdo en lo que pueda variar entre unas y otras. Con el album de Derek and the dominoes comentan lo mismo.
Yo los he visto en las estepas rusas. No soy mucho de esa gente, si no me haria uno de mis autorias con ellos.
Que lo disfrutes.

Recibido sin problem y safado de aduanas...:atope
Les dije que me pusiese un coste de 25$ y así lo hicieron, llegó por correos.

Arriba Pie