FuETeZiTo dijo:At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer. To proceed with your order please check and amend the following:
Card number
Expiry date
Valid from
dateIssue
numberCV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)
For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit your order following any amendments you have made.
For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment.
Si alguien me puede ayudar con esto... no me entero... He cambiado la tarjeta con la que pagaba en play, y ahora en la tarjeta nueva que tengo, viene como nombre jose e. en vez de jose esteban, eso influye??? Tengo ke volver a hacer el pedido?? En la pagina me sale el pedido hecho y pre-orderado... Lo dicho, que no me entero de NA... Help me please!!!
oicaxf dijo:Duda, please
En play.com, los DVD's de UK suelen traer subtítulos en spanish y doblaje español o nunca sucede eso?
Es que quiero comprarme unos cuantos títulos de Disney que he visto en oferta, pero si no trae el idioma español......![]()
kingdom dijo:
oicaxf dijo:Siento el coñazo.....pero alguien sabe si esta edición trae el audio español y/o subs?
Parece ser que no...
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490269/T ... oduct.html
F_Elliott dijo:kingdom dijo:
pero eso como va? has de ser "RAC member"?