Retro - Capcom Home Arcade | Página 2 | NosoloHD

Retro Capcom Home Arcade

Pues yo lo he conectado a mí router a la primera y se ha actualizado en 30 segundos a la 1.3

Lo más engorroso ha sido poner la contraseña del WiFi con la 1.0 que si que era lenta con solo mover la palanca.

Lo que queráis, pero sacar un producto al mercado con estas características me parece lamentable. La mega drive mini que yo recuerde no cumplía con los estándares de calidad y retrasaron su salida al mercado. Pero estos de capcom han devenido con los tiempos al peseterismo mas absoluto. Luego está el tema del precio y del catáolgo, pero eso ya es otra historia.

Ya disponible la actualización 1.5 que trae todo lo que tendría que haber sido de inicio.

- Scanlines
- Selector de dificultad y vidas
- Vuelta al menu sin reiniciar
- Mas agilidad en todo

etc.

---------------------------------------Patch Notes---------------------------------------

New Capcom Home Arcade animation in boot process

Improved Carousel Movement

- Higher FPS, smoother transition- More precise control of transition

Remove Retroarch

- Direct Emulation with Capcom Software- Reduced Latency- Improved load times- No reboot when quitting game, goes straight back to game carousel- Making more use of the H3 SOC processor with multi threading

Overclocking and Underclocking support in emulation (Set in Game Settings)

One Credit Mode option added (Start in Game Settings)

- With new OCM High Score Leaderboard table

Enabled DIP Switches on all games (Set in Game Settings) such as;

- Difficulty- Lives- Damage- Bombs- Many others

Improved Display options

- Wide (1880 x 1080)- Full (1440 x 1080)- Original (1296 x 896) - Scaled x4 original arcade resolution

Added Display Settings

- Bezel- CRT (Please note Bezel and CRT cannot be used together)- Improved Smoothing

Added CPS1/2 logo and Game Info to the carousel

Alternate Carousel Menu Music

- 1.5 default is new selection (Remix). Able to choose Original or Remix in Settings

Remove occasional microstutter in game due to WiFi scan when previously established access point is unavailable.

Pause Screen

- Support both Sticks- Per game control schematic displayed

cb8vjycwpkk51.jpg

Y en breve carga de más juegos via USB.

Última edición:
Última edición:
Atrás
Arriba Pie